måndag 12 april 2010

Summering av konstrundan 2010

Så här några dagar efter min första konstrunda kan jag konstatera att jag är riktigt nöjd. Jag har haft ett drygt 50-tal besökare som visat intresse. Jag fick tillfälle att träffa många trevliga människor och upplevde själv ett stort utbyte i samtal om konst i allmänhet.

Många uppskattade variationen i min utställning, något som jag kommer att ta fasta på och fortsätta med.

Ett st
ort tack till alla besökare, för uppskattande kommentarer och trevliga samtal, hoppas på snart återseende.

Hör gärna av er till mig här på sidan
om ni vill komma och besöka mig i min ateljé. Ni kan också följa mitt fortsatta arbete med inredandet av ateljén men också mitt arbete. Jag kommer kontinuerligt att lägga ut ny konst.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar