söndag 28 mars 2010

Välkommen till invigningen av min ateljé.



I samband med konstrundan med start på långfredagen kommer jag att hålla min, nästan färdigställda, ateljé öppen och visa en del av de oljor, akvareller, grafiska blad, skulpturer och silversmycken jag gjort.

Invigning och vernissage på långfredagen kl 12.

Ateljén och utställningen är öppen långfredag-annandag påsk kl 11-17
Adress: Vikensvägen 16 B, Ljunghusen (Kör mot Skanör/Falsterbo, sväng vänster efter Kanalkiosken som ligger på andra sidan kanalen efter Höllviken)

Jag ställer ut i Öppna sinnens regi.
Läs mer på http://www.isietio.se/sida2.html


Varmt välkomna!
Sara Storm

1 kommentar:

  1. åhhhh vad fint det ser ut!
    Jätteduktiga har ni varit alla tre och alla inblandade som jag vet har varit farmor och farfar. Ska bli jättespännande att få komma och titta och så hoppas jag att du får många härliga dagar i ateljen.

    Vi kunde ju börja med någon form av konstdag en gång i månaden (och under sommaren lite oftare). Ut och måla akvarell-dag, akryldag, glasfusingdag (har jag fixat en gång), vara i verkstan på skolandag osv osv. Dvs det skulle inte vara i din atelje utan där det passar.
    tjing

    SvaraRadera